höjden av snålhet!

Hej på er! 

Leo har nu somnat och jag sitter och käkar chips och ser på wahlgrens värld haha. Nämen idag kände jag att vi vartvungn att hitta på något! Så efter frukosten så gjorde jag Leo redo för att vi skulle gå ut för jag hade nämligen planerat att vi skulle på biblioteket då Leo älskar böcker. Men eftersom jag körde bil så va jag ju tvungen att leta parkering och när jag såg att det kostade så blev jag helt enkelt för snål så jag ringde mina småsyskons pappa och frågade om jag fick låna hans parkering till hans bostad för om jag kan parkera gratis varför ska jag då betala för det haha! Det enda som va är att jag va tvungen att gå dubbelt så långt men det gjorde inte så mycket då vi ändå va där 10 min innan dom öppnade.



Och efter det så for vi på affären för jag ville ha en chokladkaka. Men gud vilket härrligt väder det va idag! Det snöade och min älskade bil gick som en gud efter vägen! Funderade på att ringa någon bara så jag fick köra bil längre ungefär så härligt tycker jag att det är när de snöar. 
Iallafall på affären så fick Leo styra en egen liten vagn och det var väl kul ungefär halva affären tills han hittade lite andra saker som han tyckte vi borde köpa. Av nån anledning så har han valt pasta varje gång men när vi väl äter pasta så kasta han det på golvet och äter bara köttet till... 
 
 
Mina otroligt fina mjukisbyxor.. 


 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype