Tokiga barn

Godkväll på er! 

Sitter just nu och återigen ser på game of thrones och ska väl snart gå och lägga mig. Idag så tog vi en liten tripp till Johns mormor och morfar för att komma hemifrån litegrann då vi suttit hemma i nästan en vecka och vårat tokiga barn har en förkärlek till att lägga mat i håret och ja ni ser ju bilden själv hur de ser ut haha.  (null)

Imorgon så blir det nog en trip till gymmet och köra ben, rygg och axlar. Mage kan jag lika gärna träna hemma då dom första övningar jag kör är att köra tills man inte orkar längre, sen skulle jag inte säga att jag e så svag runt magmusklerna faktiskt. Men mina revben verkar ha en förkärlek till att lägga sig över varandra ibland, eller ja det känns då som det och kan säga att det gör svinont.. 

Nä nu ska jag tvätta av mig sminket och lägg mig å sova. Hoppas ni har haft en bra dag allihopa❤️

(null)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype