Det här med tv tid.

Något som man som förälder i dagens samhälle få höra mycket är att ens barn sitter ALLDELES för mycket framför skärmar. Jag har fortfarande i min hjärna tänket "absolut inte mer än 2 timmar per dag" Men egentligen så är det väl snarare vad dom tittar på mer än hur länge dom sitter framför skärmen om ni fattar hur jag menar. 
Nu ska tvn inte va nån form av barnvakt hela dagarna men sålänge barnet är ute, leker och även hittar på andra saker tycker jag det inte är så hemskt som alla verkar tycka med att se på tv eller sitta vid nån app på surfplattan. Självklart så sitter inte Leo vid appar själv utan mig utan vi sitter tillsammans och pekar på olika djur och lär honom olika färger. Likadant när han ser på tv så sitter jag där med honom och förklarar vad det är för något han ser och varför t.ex Daniel tiger blev arg osv! 
Nä nu ska jag ta och mysa ner mig bredvid Leo som leker med klossar i sängen ❤️ (null)
Frågar man Leo så finns det inget bättre än hjullastare! 

Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype