Man tar sig alltid ur starkare

De va längesen! 

Har haft en jobbig period ett tag och behövt fokusera på mig själv. Tänker inte gå närmre in på det men det börjar gå åt rätt håll igen! Har gått upp till 50% nu på jobbet och ska väl förhoppningsvis öka igen i slutet av februari! 
Leo ha varit sjuk den här veckan och tror aldrig att han varit såhär sjuk nångång faktiskt.. Krupp, feber och förkylning. Han har inte velat äta eller dricka så de enda sättet att få i han något va juice och välling. Sen försöka smyga in något litet här å där så han fick i sig nått mer. Men äntligen idag så har han börjat vara sig själv igen! Ätit bra och tillochmed kunnat leka. Vi ha typ bott i sängen i 4 dagar för han ha inte haft nån ork till att leka:/ 

Sitter iallafall nu och ser på GoT och ska snart gå och ta mina vitaminer och sen gå och lägga mig. Visade sig att jag hade brist på B12 och folsyra när jag va hos läkaren.

 Har även börjat gymma igen! Är så sjukt skönt men jag är en sån där sjuk människa som älskar träningsvärk haha. Men har inte all tid och ork till å träna heller så oftast blir det bara ett pass i veckan med då tränar jag resten hemma som mina vikter hemma duger till, typ axlar och bröst är jag sjukt svaga i så där räcker mina vikter hemma än så länge. 
Har allt varit bra med er? ❤️ (null)

(null)














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype