Inte igen..

Japp jag har blivit sjuk igen. Och den här gången är det värre än någonsin. Jag tror inte jag varit såhär sjuk på flera år. Blir yr och svimfärdig om jag står för länge och försöker  jag typ göra något så får jag en jäkla feber från ingenstans.. Imorgon blir det att köpa alvedon och något gott så jag kan ligga och tycka synd om mig själv haha! 

Jag som imorse hade tänkt städa hemma och leka med Leo efter mellis osv men nu sitter vi här framför tvn, eller ja Leo springer runt och leker emellanåt men man vill ju som ändå iallafall ha någon ork till å leka med honom men det får bli när jag blivit frisk. Vill inte slita ut mig själv direkt.
Bjuder på en rolig bild om finanskrisen så ni kanske får ett leende på läpparna!❤️
(null)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype