Billiga blöjor 😍

AssĂ„ Ă€r det nĂ„nting jag Ă€lskar sĂ„ Ă€r det nĂ€r nĂ„got Ă€r billigt och jĂ€vligt bra. Ica hĂ€r i nĂ€rheten sĂ„lde Ica basics blöjor för 45kr paketet och jamen jag tĂ€nkte varför inte vi kan ju prova iallafall? Och efter att ha anvĂ€nt upp snart ett helt paket sĂ„ sitter jag hĂ€r Ă„ undrar varför jag köpt libero Ă„ Pampers nĂ€r dom hĂ€r jĂ€kla blöjorna Ă€r minst lika bra? Synd att dom inte finns som byxblöjor men dom ha klarat varenda prov som gĂ„r nu. Har anvĂ€nt dom som nattblöja och inget lĂ€ckage eller ens antydan pĂ„ det. Löst bajs, hĂ„rt bajs ja you name it dom ha fan klarat allt utan problem! SĂ„ jag ha rĂ„kat köpa pĂ„ mig lite paket av dom blöjorna nu nĂ€r dom Ă€ndĂ„ e sĂ„ billiga 🙈 SĂ„ ge dom ett försök:) 

Har startat en ny kategori som heter budget mĂ€rken dĂ€r jag lĂ€gger in tips och recensioner pĂ„ budgetmĂ€rken jag prövar inom alla kategorier! 
(null)












Kom ihÄg mig?
HÀr skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och nÄgot om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype