Välkommen till familjen!

Hej på er!


Ska alldeles snart lägga mig och sova då jag känner mig yr och klockan börjar bli mycket, jag måste ju ha i åtanke att Leo vaknar runt 6-7 på morgonen! Jag som trodde att jag höll på å bli frisk idag då Leo va på förskolan och jag fick vila upp mig, duscha och rå om mig själv en stund men så fort det blev kväll så börjar jag må illa och är hur yr som helst..

Nu till rubriken. Jag har fått en ny (gammal) bil! Min kära underbara sambo köpte en bil till mig. Jag har ju haft min älskade ådi men på nått sätt så ha inte den känts som min.. Men nu känns det verkligen att shit lilla jag har en egen bil! Lite skönhetsfix på den men de e nog lätt och ordna haha. Och för mig så är inte en bil bara en bil, det är en familjemedlem och ska behandlas med kärlek och omtanke. Vet inte hur många gånger jag kramat våran pickup och tackat han för alla gånger han ställt upp.. Ni kanske tycker det låter helt sjukt men jag har varit såhär sålänge jag kan minnas. När jag va yngre och va ledsen så gick jag ba ut och satte mig i min favoritbil och grät. Allt va tyst och det va bara jag och bilen och den va alltid där. 

Känner mig lite som en nybliven 18 åring som nyss tagit körkortet då det är en 240 men ska bli spännande och gå från fyrhjulsdrift till bakhjulsdrift. Är ju alltid van att inte behöva tänka på om jag tar mig fram eller inte, men den här bilen e högre så med lite mer fart så borde det nog gå! 😂

Nä nu ska jag ta och lägga mig å sova. Ska ta före och efter bilder på bilen för de e ju en del å fixa till. Kanske tillochmed filmar nå snuttar under tiden vi fixar den! 
Hoppas ni haft en bra dag❤️











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype