Så ont i kroppen...

Har så fruktansvärt ont i kroppen just nu. Jag får en sån jäkla energi efter jag jobbat så då påbörjar jag projekt som jag tyvärr måste slutföra haha. Jag ha städat lägenheten, handlat och håller fortfarande på och tvättar.. Leo ville inte sova på förskolan idag så han är lagomt gnällig och just nu så ser vi på Daniel tiger samtidigt som han gör kullerbyttor i sängen. 

Måste påminna mig själv om att det är okej att ha tv kvällar med barn ibland när en själv inte orkar då det här typiska samvetet över att man inte orkar leka med sitt barn eller ta dessa gnälliga dagar. Men seriöst vad får vi mammor inte dåligt samvete över? Vi kan inprincip leka med våra barn 7 timmar i sträck och sen så ser dom på tv 1 timme och vi mår asdåligt eller är det bara jag? 

Nä nu ska jag fånga min lilla gymnast och gosa med honom innan han ska sova! 

❤️

(null)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype