En annorlunda träning

Hej! 

Min kära sambo klickade hem en grej till mig för att jag ska bygga upp muskelaturen kring midjan och få bättre rörlighet! Hade sånna problem med höften efter förlossningen och även fast den vanliga träningen jag kör gjort extremt mycket med att få bort smärtan så saknar jag rörligheten.. Är så glad att John köpte den åt mig då jag egentligen satt och brainstormade om jag verkligen borde skaffa en, satt och googlade om det verkligen funkade och frågade han om han trodde det skulle funka och sen så sa han när jag kom hem att han skulle köpa den till mig! Men iallafall så är det en viktad rockring som han köpt åt mig :D Vi beställde den från ginza då dom hade dom till bra pris :D (Dom borde kanske uppdatera sin hemsida litegrann dock...) 

Om det är någon som prövat viktad rockring innan får ni gärna dela med er av era resultat! 


 
Länk till rockringen hittar ni HÄR
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype